Pages

7 Mart 2013 Perşembe

Hozan Beşir Feryad-ı İsyanım Dinle


Mem nelere gark olmadi zinin atesi için
Ferhat daglar delmedimi sirinin düsü için
Kusur ise her saniye her yerde seni anmak
Mecnun azmi yemin etti leylanin basi için

Gözlerinin dokundugu her mekan memleketim
Bakiverde uzamasin gurbetim esaretim
AHMED ARIF hasretinden prangalar eskitmis
Beni böyle eskitense prangali hasretin

Sana yine sana yandim nesimide dün gece
Gözlerinle yüzüleyim bend olayim hallaca
Öyle hüküm buyurmuslar tanrilar divaninda
Ha ben sana yollanmisim ha muhammed mihraca

Cümle cihan güzelleri yüzlerine ben örsün
Gözlerin balyozu oldu içerimdeki örsün
Ruhumdaki firtinalar merihi usandirdi
Nuh a haber eyleyinde gelsinde tufan görsün


0 yorum:

Yorum Gönder

Beğendiğiniz Türkülere Yorum Göndermek İçin Anonim Seçerek Türkü Hakkındaki Görüşlerinizi Bildirebilirsiniz...