Pages

9 Mart 2013 Cumartesi

Gam Elinden Beni Dinle, Sivas Türküleri


Gam elinden benim zülfü siyahim
Peykan degdi sinem yaralandi gel (oy beni beni)
Suna basin için aglatma beni
Bugün sevda candan aralandi gel

Gamdan hisar oldu mekanim yurdum
Isitmez avazim dinlemez virdim (oy beni beni)
Bir degil bes degil on degil derdim
Dügümler bas verdi siralandi gel

Hasretine vasil olam mi böyle
Mecnuna da baki kaldi mi leyla
Ölümlü dünyadir gel helal eyle
Yüklendi barhanam kiralandi gel

Ne çekerse dertli sinem dag olmaz
Aylar yillar geçer ömür çogalmaz (oy beni beni)
Nesterlidir yaralarim onulmaz
Gögerdi çevresi karalandi gel

Pir sultan abdal´im haftada ayda
Günler aylar geçer bulunmaz fayda (oy beni beni)
Gönlüm hak arzular canim hayhayda
Topragim üstüme kürelendi gel


0 yorum:

Yorum Gönder

Beğendiğiniz Türkülere Yorum Göndermek İçin Anonim Seçerek Türkü Hakkındaki Görüşlerinizi Bildirebilirsiniz...