Pages

6 Mart 2013 Çarşamba

Ey Şahin Bakışlım Türküsü Dinle


Ey Sahin Bakislim Bülbül Avazlim
Bir Eli Kadehli Bir Eli Sazlim
Iste Ben Gidiyom Kal Ahu Gözlüm
Ne Sen Beni Unut Ne De Ben Seni

Hüdey Hüdey Hüdey
Dem Dem Dem Dem

Yolda Harami Çok Engel Arada
Ayirma Sevdigim Demde Sirada
özüm Gider Ama Gönlüm Burada
Ne Sen Beni Unut Ne De Ben Seni

Hüdey Hüdey Hüdey

Dem Dem Dem Dem

Ta Ezelden Ezel Sevgim Sevginde
Su Iki Cihanda Kevn-ü Mekanda
Nizam Baslarinda Ulu Divanda
Ne Sen Beni Unut Ne De Ben Seni

Hüdey Hüdey Hüdey

Dem Dem Dem Dem

Kul Hüseynim Der Ki Gül Benzim Soluk
Serimize Yazilmistir Ayrilik
Vallahi Sevdigim Gönüller Birlik
Ne Sen Beni Unut Ne De Ben Seni

Hüdey Hüdey Hüdey
Dem Dem Dem Dem


0 yorum:

Yorum Gönder

Beğendiğiniz Türkülere Yorum Göndermek İçin Anonim Seçerek Türkü Hakkındaki Görüşlerinizi Bildirebilirsiniz...