Pages

5 Mart 2013 Salı

Ela Gözlerini Sevdiğim Dilber Dinle


Elâ Gözlerini Sevdigim Dilber,
Göster Cemalini Görmeye Geldim,
Seftalini Derde Derman Dediler,
Gerçek Mi Sevdigim Sormaya Geldim.

Gündüz Hayallerim, Gece Düslerim,
Uyandikça Aglamaya Baslarim,
Sevdigim, Üstünde Uçan Kuslarin,
Tutup Kanatlarindan Kirmaya Geldim.

Senin Asiklarin Gülmez Dediler,
Aglayip Yasini Silmez Dediler,
Seni Biraz Saran Ölmez Dediler,
Gerçek Mi Sevdigim Sormaga Geldim.

Mail Oldum Senin Ince Beline,
Canim Kurban Olsun Tatli Diline,
Asik Olup Senin Hüsnü Bagina,
Kirmizi Gülleri Dermeye Geldim.

Karac´oglan Der Ki Gönül Dogrusu,
Gökte Melek, Yerde Huma Yavrusu,
Ben Sana Söyledim, Sözün Dogrusu,
Soyunup Koynuna Girmege Geldim.


0 yorum:

Yorum Gönder

Beğendiğiniz Türkülere Yorum Göndermek İçin Anonim Seçerek Türkü Hakkındaki Görüşlerinizi Bildirebilirsiniz...