Pages

4 Mart 2013 Pazartesi

Eğdim Söğüt Dalını Dinle, Diyarbakır Türküleri


Egdim Sögüt Dalini
Saydim Yapraklarini
Yarim Hamamdan Gelmis
Öptüm Yanaklarini

Hanim Kizlar Kizlar
Canim Kizlar Kizlar
Bezenmis Dügüne Gider
Elma Yanakli Kizlar

Kusburnunun Kurusu
Geçti Kizlar Sürüsü
Sürüsünden Fayda Yok
Beni Yakti Birisi

Hanim Kizlar Kizlar
Canim Kizlar Kizlar
Bezenmis Dügüne Gider
Elma Yanakli Kizlar

Mavi Geyme Uymuyor
Gönlüm Sana Doymuyor
Isterim Yanan Gelem
Arkadaslar Koymuyor

Hanim Kizlar Kizlar
Canim Kizlar Kizlar
Bezenmis Dügüne Gider
Elma Yanakli Kizlar

Beyaz Giyme Tanirlar
Seni Yolcu Sanirlar
Zaten Bende Talih Yok
Seni Benden Alirlar

Hanim Kizlar Kizlar
Canim Kizlar Kizlar
Bezenmis Dügüne Gider
Elma Yanakli Kizlar


0 yorum:

Yorum Gönder

Beğendiğiniz Türkülere Yorum Göndermek İçin Anonim Seçerek Türkü Hakkındaki Görüşlerinizi Bildirebilirsiniz...